piątek, 21 listopada 2014

Listopad z ciepłym serduszkiem.

Listopad od lat mnie ekscytuje. Bez względu na aurę jest to jeden z najbardziej radosnych miesięcy w roku. Szykuję prezenty :-) Dla najbliższych, dla znanych-nieznanych (w pewnym miejscu zaistniała bowiem tradycja wysyłania sobie nawzajem mikołajkowych upominków) i w końcu tego roku dla kogoś komu prezenty mogą sprawić najwięcej radości.

Zamustrowałam się na szalony statek, na którym każdy z marynarzy tylko o tym marzy by kogoś czymś obdarzyć :) Projekt Robótki nęcił mnie już w zeszłym roku, ale jakoś się zagapiłam... Nożyce naostrzone, kleje zakupione, szydełka odkurzone - zrobię coś dla kilku Dam z Niegowa a może i któregoś Kawalera uda mi się czymś obdarzyć?

Masz tyle ile dajesz, to takie proste, piękne i potrzebne :)

Baner na lewym pasku odsyła zainteresowanych po niezbędne szczegóły. Może i Wy się przyłączycie, ot tak z potrzeby serca?

8 komentarzy:

  1. Gwiezdna, piękna sprawa, przyłączam się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka fajna akcja ! Od razu nabrałam ochoty żeby wziąć w tym udział , mam nadzieję ,ze wykroję choć chwilkę na to.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, bardzo fajna akcja "Robótka 2014" , jak przejrzałem , czym można sprawić radość , to chyba tylko ludzie bez serca by nie zareagowali...
    Też się przyłączam , coś tam zawsze znajdę i kogoś uszczęśliwię.
    Dwie osoby już wytypowałem .
    Pozdrawiam i dzięki Ci za to , że udostępniłaś :)

    OdpowiedzUsuń