czwartek, 14 maja 2015

Mowa kwiatów.














Tak przemawiały wczoraj :)

20 komentarzy:

  1. Szalenstwo kolorow, piekmie!)

    OdpowiedzUsuń
  2. una invitada14 maja 2015 20:16

    moje szafirki już przekwitły. znaczy sprezentowane szafirki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszą oczy:) te fiolety i narcyzy

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł na wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj 5000lib :) właśnie zastanawiałam się skąd znam Twój nick i znalazłam odpowiedź: u Uny :)))

      Usuń
    2. U kogo? Witaj

      Usuń
    3. Zmieniając temat, na kwiatowy, co sądzisz o kwiatach o intensywnym zapachu?

      Usuń
    4. jestem absolutną wielbicielką mocno pachnących kwiatów; bzy, konwalie, piwonie mmmm, uwielbiam :)

      Usuń
  5. Ależ piękne kwiatowe portrety:)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też gadają jak najęte, choć tulipany już zamilkły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas noce zimne i tulipany nadal kwitną a z tego samego powodu rododendrony i azalie jeszcze milczą :)

      Usuń
  7. Cudne, tak lubię szafirki!
    akasza2

    OdpowiedzUsuń