czwartek, 23 sierpnia 2012

Żyj kolorowo.

Do przodu żyj :)


Stosuję się do porzekadła "nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki" chyba od zawsze i jakby automatycznie. Pewnie wynika to z mojej natury, która szybko przyzwyczaja się do zmian i nudzi się tym co poznane, choć przywiązuje (pewnie to wpływ chińskiego znaku Psa pod którego gwiazdą się urodziłam?). Przywiązanie do zatrzymywania chwil mam od zawsze. Zapisane bruliony, bo przecież kiedyś nie było blogów tylko pamiętniki czy dzienniki, potem zapisywana przestrzeń w internecie dokumentująca sprawy banalne ale jakże ważne, bo tworzące rzeczywistość. Dla mnie bardzo cenną rzeczywistość, bo moją własną. Teraz też nie mam zamiaru napalać się na posty o zawartości wyższej niż codzienność. Forma bloga zostaje dla mnie starą formą pisania.

To miejsce nie będzie takie jawne i oczywiste, chociaż nie będzie zakluczykowane. Nie będzie też tak otwarte i chociaż jak twierdzi KuzynKa, byłaś kiedyś mistrzynią konfabulacji, to teraz musiałam nieżle się namęczyć by wymyślić coś oderwanego. Trochę żal utraconej umiejętności, bo faktycznie kłamałam kiedyś żywiołowo, naturalnie i namiętnie a przede wszystkim z niewiarygodną lekkością i przekonywująco :D Trochę ćwiczeń w tym względzie przyda się wszak komórkom szarym ;)


Miłego czytania,

 Gwiezdna :)))




20 komentarzy:

  1. Melduję się z ulgą, że jesteś, z przyjemnością - oczywistą;)
    ... którą jednakowoż zmniejsza konieczność udowadniania, że nie jestem automatem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj :)ale w sumie dobrze, że nie jesteś automatem ;) nie ustawiłam jeszcze wszystkiego, zaraz zlikwiduję weryfikację obrazkową :)))

      Usuń
  2. Ufff - niech żyje konspiracja!!!! Zwłaszcza kolorowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiezdna drogo... idę śmiało po Twoich śladach,
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nice to see you again :P a już sie martwiłam, ze przepadłas na dobre.

    ładne paznokcie - moje dzieci by sie w nich zakochały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jak miło, że ktos się zmartwił :)))
      dziękuję, paznokciowe szaleństwo powoli się kończy, czas do szkoły!

      Usuń
  5. Jestem, czytam, dziekuę za info, usciski :*

    OdpowiedzUsuń
  6. kukam i kukam i nic dalej się nie dzieje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Diekuje za wiadomosc! Paznokcie rewelacja - pozdrawiam serdecznie :)) to ja, Kolumbina

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za info (paznokcie - super!!!) będę zaglądać/podglądać - jawnie/niejawnie jak to ja . Pozdrawiam gorąco - Solniczka!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje za info, pozdrawiam goraco :) artdeco

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidko cudnie kolorowo :) pozdrawiam serdecznie Izzi

    OdpowiedzUsuń
  11. Gwiezdna :)
    Dziękuję za maila.
    Paznokcie świetne ;), niech żyją kolory w życiu :)
    O.

    OdpowiedzUsuń