poniedziałek, 16 listopada 2015

Jest robótka :-)

Czekałam cały rok na sygnał i oto jest!



Komitet (Dez) Organizacyjny wywiesił nowy sztandar, wywieszam i ja. Paczkę kompletowałam rok cały, kartki zrobię na poczekaniu i wio z tą górą radości na pocztę. Jeszcze raz sprawdzę tylko preferencję swoich Wybranek i Wybrańców Damy i Huzary i z prawdziwą przyjemnością oddam się szelestowi świątecznych papierów, wstążek, bilecików itd.

O szczegółach akcji dowiecie się pod linkiem Robótka 2015.

To co?
Jest Robótka!

6 komentarzy:

  1. Zaraz tam lecę , bo o Robótkę już mi się synowe dopytywały . Coś zmontujemy .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ fajna inicjatywa!! Aż się poryczałam czytając o Rodzinkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiezdna, a ja dzisiaj z innej beczki.
    Jeśli masz ochotę, to zapraszam do zabawy Liebster Blog Award, właśnie Cię nominowałam :)
    http://www.obiezyswiatka.eu/liebster-blog-award/
    O.

    OdpowiedzUsuń