piątek, 6 listopada 2015

6/11/15






Bo co tu pisać?
Że kilka razy w ciągu tygodnia przeżywam irytację podczas bliskich spotkań z podręcznikami wieloletnimi do angielskiego?
Że zżymam się z ekonomicznymi ćwiczeniami, które kroczą w parze z powyższym bublem?
Że codziennie muszę powtarzać te same nudne czynności?
Że szyby są brudne?
Że na siaty z zakupami działa siła przyciągania Jowisza, a w lodówce wieczna pustynia?
Jakie to w ogóle ma znaczenie?

Kiedy słońce świeci każdego dnia, kiedy mróz maluje fantazyjne wzory na czym się da pospołu ze szronem, to wszystko wydaje się jakimś nic znaczącym szczegółem.

Kiedy w domu pachnie kawą, cynamonem i jesiennymi jabłkami a wesołe pomarańcze błyszczą swoimi eleganckimi skórkami, a w tle brzmi energetyczny metal, to czuję, że mam moc.

Kiedy mam codzienną możliwość poczytania na tarasie z twarzą do słońca wszystkie problemy upierdliwej codzienności  spływają ze mnie pod wpływem dobrodziejstw natury. A jeśli dołożę do tego treść czytaną i smak kawy to mogę śmiało śpiewać na całe gardło "I'm in heaven..." :)


Nic ani nikt nie jest mi w stanie obrzydzić jesieni :)))

17 komentarzy:

  1. Chcesz sobie obrzydzić?! Wpadnij na kilka godzin do Krakowa, powdychaj trochę smogu i masz jak w banku :)
    Tak w ogóle, to wybierałam się w Twoje okolice kilka dni temu, ale widząc 'mgły i zamglenia', skręciłam na zachód i wylądowałam w ... Andrychowie;) Pozdrawiam wciąż z Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ikroopko, nie myśl, że u nas jest lepiej, wg badań nowotarski smog bije o głowę ten krakowski, mam to w tyle. Mgły i zamglenia są u nas codziennie od końca sierpnia, to norma :)

      Usuń
    2. Nawet sobie tego nie usiłuję wyobrazić! Tu ludzie już chodzą w maseczkach, za chwilę będziemy mieć wreszcie Japonię...;)

      Usuń
  2. Perfekcyjne fotografie!!!
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaaak ! Zgadzam się , jesień jest wspaniała . Zdjęcia jak zawsze artystyczne ! Miłego wieczoru i celebrowania jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  4. och, kocham jesien. jesli dodac do tego brak huraganow I fakt, ze po raz pierwszy moge podziwiac drzewa w kolorach, bo wiatr nie zrzucil lisci, to czego chciec wiecej;) no I to +13 stopni. cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze zdjęcia mnie urzekły!
    ściskam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne fotoimpresje
    Na podręcznikach się nie znam - mój starszy ma taki w gimnazjum, na oko do przyjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia!
    Trochę więcej słońca mogłoby być tej jesieni...
    akasza2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ ta jesień jest wyjątkowo słoneczna u nas!!! słowa złego na tegoroczne lato i jesień nie dam powiedzieć, bo nas tutaj rozpieszczały i rozpieszczają te dwie pory roku :)

      Usuń