czwartek, 3 lipca 2014

Co widzisz?



Oprócz kubków z kawą?


A tu?


Tu Wam podpowiem, że w trzecim wyłania się napis 3D



To moje ulubione obrazki chociaż nie wszyscy je widzą. Kiedyś mój mąż miał całą książkę zapełnioną podobnymi obrazkami, które tylko ja widziałam inaczej czyli w formie 3D. Niektóre z tych kompozycji są całkiem proste, na niektóre trzeba długo oczy "ostrzyć|", żeby cos się wyłoniło.

Przepis na dekorację tortu:
1 kolorowy wydruk odpowiedniej wielkości
lukry plastyczne rozwałkowane

Wykonanie; na rozwałkowany niebieski lukier położyłam kartkę z wydrukiem i po konturach przerysowałam długopisem. Zdjęłam papier i wycięłam główny kształt nożem i nożyczkami. połączyłam tęczowe kolory na grzywę i ogon, rozwałkowałam, powtórnie przyłożyłam wydruk i odrysowałam potrzebne części. Wycięte przykleiłam odrobiną zwykłego lukru do reszty. Oko i chmurkę z piorunem zrobiłam ręcznie.


Jubilat był bardzo zadowolony ja też, bo wykonanie płaskich dekoracji na torcie zajmuje zdecydowanie mniej czasu niż lepienie ich w formach przestrzennych.

Odespaliśmy noc z 1/2 kiedy to sześcioro nastolatków imprezowało w naszym salonie całą noc na dwóch materacach. W pierwotnym założeniu impreza miała odbyć się na ranczo u Wujka pod namiotem i przy ognisku, ale nieustanny deszcz i niska temperatura skłoniła nas do użyczenia własnego lokalu. I tak mi się przypomniało, że 16 lat temu kiedy Puchaty się urodził był dokładnie taki sam deszczowy i zimny lipiec (w Tatrach nawet spadł śnieg) a po nim nastąpił upalny sierpień. 

Dzisiaj w końcu przestało lać :)


16 komentarzy:

  1. Najserdeczniejsze zyczenia dla Puchatego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze życzenia dla Młodego . Ty się z powołaniem minęłaś ; takie bajery potrafisz wyczarować z ciasta., że cukiernicy wysiadają .

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze życzenia dla Puchatego :)

    Moje dziewczyny by mnie całowały po rekach, gdybym im taki tort wyprodukowała. Na razie postanowiłam być lepsza matką i na najbliższe urodziny P. upiec nutella cake z przepisu Nigelli :) zamiast oczywiście kupować w lokalnej cukierni. Nie bez z znaczenia jest fakt, ze na jedna P. imprezę urodzinową w tym roku już kupowałam tort i doszłam do wniosku, ze się nasi cukiernicy rozbestwili z cenami.

    Dziś odebrałam kopertkę z cebulkami. Jeszcze ich nie oglądałam, ale bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za życzenia :) nutella cake jeszcze nie próbowałam ale sama nazwa jest dla dzieci kusząca, na pewno wyjdzie wspaniały!

      miłego sadzenia :)

      Usuń
  4. widzę! widzę! :-)
    pączek z dziurką, muszla (?). 3D. .motyle (skrzydlate ludziki?), ważka

    OdpowiedzUsuń
  5. mam taka ksiazke, kilka obrazkow dojrzalam, ale tutaj ani jednego :( artdeco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Art., trzeba trochę pomęczyć oczy z przenoszeniem pola ostrości by ujrzeć głębię trzeciego wymiaru, nie każdy to potrafi.

      Usuń
  6. Zawsze byłem marny w takich "wypatrywankach".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makro, za to umiesz coś interesującego wypatrzyć w swoich wędrówkach :-)

      Usuń
  7. Nawet zdolniacha kulinarna (cukiernik), proszę, proszę.
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Janiczku i równie serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Ja nie widzę nic, również zyczeń dla Puchatego i jego mamy, a na pewne je wpisywałam!!!

      Usuń