środa, 11 grudnia 2013

Kto tu zagląda?

Zupełnie niechcący skasowałam ostatnie Wasze komentarze. A chciałam tylko odznaczyć spamy... No cóż, wszystkie przeczytałam i za wszystkie dziękuję i obiecuję więcej nie wciskać na oślep przycisków czyniących nieodwracalne zmiany :)

Zawiesiłam moderowanie komentarzy, na próbę. Niektórzy moi czytelnicy myśleli bowiem, ze to oni powodują tą cenzurę. Wiem, że niektórzy z Was czytając w ogóle nie komentują. Znalazłam komentarze, których nie miałam ochoty widzieć pod którymkolwiek z postów, stąd moderacja. Czas pokaże czy mogę tak to już zostawić.

Pozdrawiam :)
 
Oto jak udało mi się wykorzystać funkcje aparatu i przesłać zdjęcie z telefonu za pomocą google+ ;)

6 komentarzy:

  1. kiedys zdarzylo mi sie skasowac wszystkie zdjecia, ale mily administrator pomogl mi je odzyskac; gorzej, ze musialam dodawac je pojedynczo. Odpukac nie miewam spamow na Bloxie, a i komentarze mile, czego zycze i tutaj :) artdeco

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam czytam ciagle tylko nie zawsze mam jak koment zostawić:)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Listopadowa :))) fajnie wiedzieć, że tu jesteś :)

      Usuń
  3. A już chciałam meile słać z zapytaniem o co chodzi >

    OdpowiedzUsuń