poniedziałek, 23 czerwca 2014

O tym, że matką można zostać w każdym wieku.

Zwłaszcza chrzestną matką :) Zaszczycona misją oddałam się więc przygotowaniom i tym duchowym i tym dla ciała. Zdążyłam z wszystkim chociaż tort zajął mi sporo czasu.


Zwłaszcza trampeczki, które wystrugałam jednym okiem patrząc na ekran komputera.


Wojtuś uroczystość przeżył w stanie błogiej nieświadomości, będąc wyrwanym z ledwo rozpoczętej drzemki nie awanturował się lecz zachowując się wielce dystyngowanie pozwolił dokonać wszystkich obrzędów.


Środek tortu wypełniały 2 jasne biszkopty i jeden kakaowy przełożone bitą śmietaną z truskawkami. Chrześniak dotrzymał kroku dorosłym i w wyśmienitym humorze zakończył imprezę tuz przed wieczorną kąpielą :) 



Panowie malarze zeszli dzisiaj na dół i zaanektowali 2 pokoje. Szpilka obeszła swoje terytorium narzekając głośno na nowe porządki po czym wyniosła się do ogródka.  Temperatura w końcu podniosła się powyżej 13 st i nie wiem czy wiązać to bardziej z obecnością słońca na niebie czy latem, które podobno gdzieś już jest ;-) Podobno mam tez wakacje ale nie za bardzo o tym mogę się przekonać, bo wstajemy wcześniej niż zazwyczaj. Chłopcy już o 7.00 odpalali rowery do szkoły :DDD Tymczasem góra naszego domu zyskała urok greckich wysp w tonacjach szaro - niebieskich z lekko żółtymi skosami. Kiedy tam wchodzę wydaje mi się, że jestem nad Morzem Śródziemnym.

Miłego dnia :)

17 komentarzy:

  1. Pieknie ci wyszedl!:) Jesli byl tak pyszny jak piekny to sie spisalas na medal:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Torcik był bardzo pyszny :) rodzice Wojtusia bardzo dziękują :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. przestaje myslec o otwarciu ciastkowego sklepu, nie zrobilabym takiego cuda :) artdeco

    OdpowiedzUsuń
  4. Tort bajeczny - cukiernik nie ozdobił by ładniej. Fotkę tych greckich wysp z pięterka poproszę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą foty jak posprzątam cały chaos po malowaniu

      Usuń
  5. Zdolniacha z Ciebie! Ja też już przygotowuje sie do malowania. Właśnie wybrałam kolory farb. Będzie rewolucja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie sie działo! U nas zapanują zupełnie odmienne kolory to kolejna inspiracja i szansa na coś nowego :)

      Usuń
  6. Szacunek, piękny ten tort. Naprawdę, cukiernik nie zrobiłby ładniejszego, nie mówić o tym, ze zrobiłby rutyniarsko i bez serca :)

    A zdjęcia śródziemnomorskich komnat będą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) będą zdjęcia po remoncie jak ogarnę teren :)

      Usuń
  7. przepiękny ten tort :) też się w takie "bawię" przy okazji urodzin mojej Lidzi, ale moje przy twoim, moje to taki niższy poziom tortowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a próbowałaś robić dekoracje z tych lukrów plastycznych? dla mnie to świetna zabawa chociaz na początku myślałam, ze nie dam rady. Dziękuję :)

      Usuń
    2. ale napisałam tamten komentarz... ;) 5 razy go wpisywałam, bo nie mogłam się zalogować. a co do tortów, to robiłam z masy cukrowej, ale zdolności chyba u mnie mniejsze ;)

      Usuń
  8. Fajnie jest być chrzestnym - też jestem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tort super. :)
    Ja mam 4 chrześniaków.
    akasza2

    OdpowiedzUsuń