środa, 18 czerwca 2014

Ogrodniczki i Ogrodnicy!

Nim rozpełzniecie się w różnych wakacyjnych kierunkach niczym ryjówki (taka jedną dzisiaj od śmierci ocaliłam, bo Szpilka przyniosła sobie młody, nieuszkodzony, żywy egzemplarz do zabawy w ogródku) wyraźcie proszę chęć na zaadoptowanie poniższych gatunków do swoich ogródków:

 
Krokusy mieszanka kolorów przy czym może się trafić krokus dziki :)

Klasyczny rabatkowy chwast, wdzięczny, niewinny z wyglądu i pachnący, rozłażący się niczym la piovra, przyjmie się na każdej glebie o każdej porze ale potem biada Wam jeśli nie będziecie usuwać macek.


 
Dzwoneczek, który służy za elfom za spódniczkę, ten ze środkowego górnego zestawu o kolorze błękitu. Roślina cebulowa o brzydkiej nazwie endymion czyli hiacyntowiec hiszpański.
 
 
Szafirek jaki jest każdy widzi :) Ponieważ ta roślinka wytwarza liście ozime, to trzeba ja teraz w czerwcu/lipcu posadzić by zdążyła je sobie wytworzyć.


Końcem lata mogę jeszcze podesłać Wam kilka odmian kosaćca; syberyjski (drobne i delikatne niebieskie kwiaty), żółty, bladożółty (jak na kolażu w górnym lewym rogu) i cebulowy o ciemnofioletowych kwiatach kwitnący na początku lata (te poprzednie są późnowiosenne i kłączowe) oraz serduszka okazała białe. Ale o tym przypomnę końcem lata :)


Serduszka okazała :)


Proszę się wpisywać z zamówieniami na lidka.hamster@po.pl  z przyjemnością obdarzę Was odrobina ogrodniczego szczęścia :)

15 komentarzy:

  1. O krokusiki i dzwoneczki mile widziane - Aura mi wykopała zimą praktycznie całą rabatę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makro wyślij mi swój adres, na który mam przesłać Twoje zamówienie :)

      Usuń
  2. Ja poprosze kazda ilosc konwalii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak bym miała ogródek, to bym poprosiła o konwalie ;) Ale nie mam. Zadowolę się zdjęciami u Ciebie :)
    O.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda,że nie mam ogródka ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też żałowałam kiedy mieszkałam w bloku.

      Usuń
    2. Onyks, cebulowe czyli np. krokusy i szafirki można hodować w donicach na balkonie. Trzeba je tylko trochę zabezpieczyć przed mrozem, ale nie za bardzo, bo musza trochę się wychłodzić przez zimę.

      Usuń
  5. szafirki i konwalie zawsze, ale obawiam się, że do mnie nie przejdą przez kontrolę celną:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeczytałam instrukcje celne dot wysp, nic nie piszą o roślinach za to jest zakaz dotyczący papierosów, alkoholu, pieniędzy (monet) i brudnej odzieży :DDD

      Usuń
  6. Spacer pisze: ja bym chętnie wzięła konwalie. Sęk w tym,że nie mam ogródka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam, niestety konwalie nie nadają się do hodowli balkonowej :(

      Usuń
  7. Jak Ci co zostanie, to poproszę: szafirki, krokusy, dzwoneczek i serduszka :) Nie musi być wszystko, tylko co będziesz mogła :) Aha, i my jedziemy na wakacje 16 a wracamy 30 sierpnia, jeśli to ma znaczenie, bo nie wiem, kiedy będziesz wysyłać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w takim razie wyślę Ci teraz tylko cebulowe a pod koniec lata serduszka :)

    OdpowiedzUsuń