poniedziałek, 5 listopada 2012

Młodzi.

Niech nam w zdrowiu i szczęściu długo żyją :)


Stremowana miotałam się po menu własnego aparatu, bom sobie przypominiała taką fajną funkcję, która nazywa się ekstrakcja koloru no i znalazłam :))) Po wstępnym przeglądnięciu zdjęć uznałam, że oczywiście mogło być lepiej gdybym miała więcej doświadczenia przy takich okazjach, Mam nadzieję, że spośród ponad 200 zdjęć Młodzi znajdą sobie takie, które wybiorą do albumu ślubnego :) Pogoda nam dopisała chociaż ze światłem to różnie było.

Pozdrawiam poniedziałkowo :)

14 komentarzy:

  1. spacer_biedronki pisze:
    o..a ja nie mam takiej funkcji. Tu się sprawdziła świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno tylko zabawkowe aparaty mają takie bajery ;DDD

      Usuń
  2. Dzielna byłaś. Zdjęcia są na pewno piękne, przecież tak pięknie potrafisz ująć świat! :)
    O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana jesteś Obieżyświatko, dzięki za Twe słowa :)

      Usuń
  3. Pomyślności Młodej Parze! A ja mam nową komórkę , a własciwie to komputer przez który mozna przy okzaji porozmawiać i fotki robić - też ma jakieś bajerki np. postarzanie zdjęć , ale nim te wszystkie funkcje rozgryzę zdążę przejść na emeryturę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie komórka to nadal tylko telefon i budzik, resztę moga sobie producenci zatrzymać ;)

      Usuń
    2. Ja w sumie też , ale jak się sprzedaje new tech to trzeba poświecić . Klient kupuje oczami . A poza tym aparat fotograficzny ma lepsze parametry niż ten , który mam od paru lat . Fotki nie do porównania więc się przyda i praktycznie pod ręką . Nie muszę nosić w torebce .

      Usuń
  4. spacer_biedronki pisze:

    no tak..takie plastikowe:PPP:D

    OdpowiedzUsuń
  5. A jaki masz aparat?
    Wygląda na to, że obrączki są wieczne. :)
    akasza2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pentax k-x w czerwonej obudowie :)

      Usuń
    2. Właśnie ciągle chodzi mi po głowie kupno aparatu.Też na tym się zastanawiałam, ale trochę finansowo mnie na niego nie stać teraz, a na raty nie kupuję.
      akasza2

      Usuń
    3. a mój był na raty, nie odczuliśmy, bo na dwa lata :)

      Usuń
  6. trochę nie na temat: chciałąbym mieć przez chwilę takie paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo na temat :) ja zaś nigdy w życiu, przeraża mnie gruby plastik na paznokciach, ale za to czesto miewam długie, długością naturalną (do pierwszego złamasa ;D)

      Usuń