czwartek, 26 listopada 2015

Liebster Blog Award.

Droga Obiezyświatka wytypowała mnie do tegorocznej zabawy mającej na celu ujawnienie niektórych informacji o naturze blogera.

Liebster Blog Award 2015

Oto jakie pytania zostały mi zadane oraz moje odpowiedzi zapewne wyjaśniające tajemnice tajemnic a już najpewniej samo jądro ciemności ;-)

1. Który z bohaterów książkowych albo filmowych zafascynował Cię do tego stopnia, że chciałabyś/chciałbyś z nią/z nim dłużej porozmawiać?
Oczywiście Sherlock Holmes!

2. Najlepsza herbata, jaką piłaś/piłeś to….
Earl Grey także w wersji Earl Grey Lady.

3. Jesteś nowa/nowy w małej społeczności, gdzie wszyscy się znają: próbujesz więc wejść w to środowisko (jeśli tak, to jaki jest Twój pierwszy krok) czy stoisz raczej z boku?
Jakoś nie mogę sobie przypomnieć, żebym była w tym temacie wyrywna, więc pewnie stoję z boku i czekam aż mnie znajdą. Chociaż... mam zwyczaj zaczepiania nieznanych ludzi na ulicy albo zagadywania do obcych ale nie w celu wkręcenia się w środowisko, raczej w celach poznawczych.

4. Co masz zawsze przy sobie?
Nie istnieje taka rzecz. Mogę jedynie powiedzieć, że goła nie latam po świecie ;-) Umiem obejść się bez wielu rzeczy, nigdy nie przywiązywałam się do przedmiotów, często wychodzę bez; pieniędzy, zegarka, kluczy, telefonu no i notorycznie nie nosze przy sobie dokumentów i przyznam szczerze, że zdarza mi się prowadzić pojazdy mechaniczne bez tychże. Jedyny przedmiot, z którym nie rozstaję się od prawie 20 lat jest obrączka ślubna, nigdy jej nie zdjęłam, bo nie dam rady no i nie chcę.

5. Kolor, którego nie znosisz?
Do niedawna odparłabym bez wahania, że różowy, ale ostatnio kupiłam sobie różowy sweter i podkoszulek.  Za to z zupełną odpowiedzialnością mogę obstawić, że nie znoszę beżowego, to kolor bez barwy.

6. Twoja główna wada?
Pomniejszanie własnej wartości, przy tym nawet lenistwo wysiada.

7. Na co nigdy nie masz czasu?
Na kłótnie.

8. Używasz rogalki, motewki czy firloczka?
Rogalki  takiej, która została wystrugana ze smrekowego czubka używam na wsi. W domu rodzinnym używałam firlejki za sprawą ojca z Wielkopolski. U siebie bardzo często używam mątewki.

9. Blogujesz, bo….
lubię na siebie popatrzeć z dystansu, a poza tym lubię, bo lubię :)

10. Twoje najbardziej oryginalne hobby to…
rąbanie drwa na opał - uwielbiam! 

11. Gdybyś miała/miał szansę zmiany jednej rzeczy w przeszłości, to co by to było?
Poszłabym do tej szkoły, do której nie poszłam.

Nie wyznaczam kolejnych uczestników ale jeśli macie ochotę to wpiszcie w komentarzach własne odpowiedzi na pytania, które zadała mi Obieżyświatka.

Dobrej zabawy!

2 komentarze:

  1. Gwiezdna, dziękuję za wzięcie udziału :)
    Earl Grey Lady uwielbiam, przywiozłam sobie z UK kilka paczuszek, ale już się niestety skończyły.
    Odkryciem paździenika była za to Blue Earl Grey - też ciekawa w smaku.
    Dobrego weekendu!
    O.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje.:)
    Z tą obrączką mam podobnie.
    akasza2

    OdpowiedzUsuń