środa, 16 kwietnia 2014

Siostra, będzie musikal*.

Sześcioletni brat tak właśnie prezentował nadciągający film  i tak ten gatunek do dzisiaj nazywamy. Musikal nie musi być zły. Musikal może być fascynujący jak np. "Skrzypek na dachu" czy "Hair". Ogladający "Matura to bzdura", wiedzą zapewne, kto jest autorem literackiego pierwowzoru ;-)

- Podpowiem, Mickiewicz nadał taki tytuł swojemu dziełu, który często jest odniesieniem do ludzi starych.
- Nędznicy?



Nie było nędznie, nie. Jednakże nie było oszałamiająco. Miłym zaskoczeniem dla ucha był dla mnie Rusell Crowe. Robotycznie śpiewającym okazał się być Hugh Jackman. Myślę, że C3PO lepiej odśpiewałby jego partię, albo taki Chewbacca. Hugh niech pozostanie przy prężeniu ciała na ekranie, bo to mu wychodzi znacznie lepiej. Miłym i wzruszającym odkryciem był głos Anne Hathaway. Najzabawniejszą postacią Sacha Baron Cohen, którego długo nie mogłam rozpoznać w charakteryzacji.

- Kurde, taka fajna historia ale czy oni muszą ją śpiewać?!

Niemniej wytrwał na posterunku, bo okazało się, że Pan Gryzoń nie znał ani pierwowzoru Hugo ani żadnej z ekranowych adaptacji :D I dobrze teraz możemy obejrzeć wersję z Umą i Liamem :D

* fonetycznie po polsku zmiękczone s jak w wyrazie siny :)

Radosnej, zdrowej i pełnej chwil spędzonych z bliskimi Wielkanocy
życzy
gwiezdna

13 komentarzy:

  1. Chciałam obejrzeć, ale nie wiem, czy zniosę tyle śpiewania :) Zdecydowanie, nie jestem fanką musicali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie warto obejrzeć, bardziej dla pięknych zdjęć niż samej fabuły, muzyka też bardzo dobra :)

      Usuń
  2. Rok temu spedzilismy genialny wieczor na polach Waterloo ogladajac wlasnie "Nedznikow" ze tak powiem w oryginale i na zywo :)
    Niesamowity spektakl i niesamowite wrazenia - dosc chlodna juz noc, rozgwiezdzone niebo i fantastyczna atmosfera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej wersji nie widziałam . Może w naszym kosmicznym kinie będą wyświetlać . Po remoncie i modernizacji jeszcze w nim nie byliśmy , byłaby okazja zobaczyć .

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrych Świąt również dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. P.S. I oczywiście dobrych , radosnych Świąt dla całej Gryzoniowej Gromadki !

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam. :) Podobał mi się.
    Radosnej Paschy!
    Akasza2

    OdpowiedzUsuń
  7. Skrzypka na dachu ogladalam kilka razy, ten film po obejrzeniu reklamy odstraszyl mnie calkowicie; probowalam obejrzec po kilka minut powtorki w tv, ale dlugo nie wytrzymalam, to zdecydowanie nie dla mnie :) artdeco

    OdpowiedzUsuń