niedziela, 9 lutego 2014

Co robimy gdy brak zimy?

No taki ten rok dziwaczny, że u nas mamy od stycznia wiosenne klimaty podczas gdy reszta kraju odczuwa skutki zimy. Na góralskich ostatkach z ubiegłego tygodnia prowadzący występy zgrabnie to podsumował zwracając się do gości spod Torunia :
" Kiedy u wos naduje te dwaścia centymetrów sniega, to mocie syćko odwołane, klęska żywiołowa i koniec świata. Kiedy zaś u nos nasuje półtora metra śniega, to wsyndyj trombiom, ze na Podhalu som dobre warunki".

 Cóż można więc robić podczas bezśnieżnych ferii w mieście?

Na lodowisko można pójść dwa razy dziennie. Na rowerku można jeździć po zakupy i nie tylko. Grać można w mnóstwo gier planszowych. I oglądać filmy chrupiąc pop corn. Propozycje familijne :)



Wzruszające i zaskakujące.



Ciekawe i śmieszne francuskim humorem.

Z interesujących mnie tematów, odkryłam kiedyś, późna nocą serial z 2005 "Auschwitz miejsce zagłady". Serial zawiera cenne informacje historyczne, rekonstrukcje i zeznania świadków, zarówno więźniów jak i esesmanów. Serial emituje Discovery Historia.

6 komentarzy:

  1. Pierwszy mnie film mnie oczarowal, Miska wynudzil - bo nic sie nie dzieje ;)
    Na drugim filmie Misiek sie swietnie bawil i zasmiewal, a ja nudzilam ;)

    Szkoda, ze nie macie sniegu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas obydwa filmy przykuły uwagę i naszą i dzieci :)

      właśnie spadło 10 cm mokrej ale białej masy, wszystko błyskawicznie się topi, bo słońce grzeje już całkiem mocno a ziemia niezamarznięta. przewiduję śnieg na Wielkanoc - u nas tak czy siak musi się wypadać kiedyś ;)

      Usuń
  2. Pi czytałam, a raczej słuchałam i mi się podobało. W.widziała w kinie. Ciekawa jestem filmu, więc pewnie wiosną obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. film pięknie zrobiony, na pewno będzie Ci się podobał - jest pełen doskonałych kadrów :)

      Usuń
  3. Życie Pi widziałem, świetne.

    OdpowiedzUsuń