czwartek, 19 marca 2015

Odwrót.

W ciągu tego tygodnia nastąpił gwałtowny odwrót epoki lodowcowej. To normalne, że w kierunku południowym, my tutaj mamy swój własny biegun, niektórzy nazywają go Tatrami. Siedzę uziemiona przez przekazanego mi, zapewne w ramach wdzięczności, wirusa.


Przestałam już szczekać na kota i z nosa nie cieknie mi jak z pompy strażackiej a, że własnie wywołałam 600 zdjęć to mam się czym zająć.


Myślałam, że mi Szpilka pomoże ale ona tylko wytarzała się w zdjęciach , umyła potem łapy od wszystkiego i czmychnęła do wiosny za oknem. 


Trzymajcie się zdrowo i nie dajcie się żadnym wirusom! 


12 komentarzy:

  1. Ty się trzymaj, Kochana. Wiosna wybuchnie i wirusy pójda precz. Na razie mnie też coś drapie w gardle :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki i Ty też się trzymaj! u nas rzadko kiedy wybucha wiosna, ona się raczej skrada na przymarzniętych paluszkach, ale zawsze niesie nadzieję :)

      Usuń
  2. Za późno. Już tu są! Właściwie to zaczyna się odwrót.... Trzymały się wyjątkowo długo, a więc życzę, by "Wasze" były inne.... Duuużo siły i szybkiego powrotu do zdrowia! Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Joanno, po 3 dniach kaszlowej agonii z gorączką już jest zdecydowanie lepiej :)

      Usuń
  3. Znaczy wirusy też na południe wędrują - nas gnębiły jakieś 2 tygodnie temu. Zdrowiej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Onyks, widać wirusami się ta wiosna zaczyna ;-)

      Usuń
  4. Ja swojego wirusa zaliczyłam w ubiegłym miesiącu, podły jakies toto było, bo do tej pory czuję sie niezbyt:(
    Ale wszystko przemija, to i to też:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ikroopko, oby wiosenne powietrze precz przegnało resztki słabego samopoczucia!

      Usuń
  5. U mnie wirusy szalały 3 tygodnie temu ale stale są przyczajone. Kuruj sie skutecznie bo jak słusznie zauważylaś mamy juz wiosne i szkoda czasu na podłe wirusy. 600 zdjęć to brzmi naprawdę pracowicie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luciu, dziękuję :) zamówiłam jeszcze 120 zdjęć, bo okazało się, że "uciekło" mi 11 miesięcy sprzed 3 lat :D

      Usuń
  6. sześćset zdjęć - jest co układać.

    OdpowiedzUsuń