środa, 7 stycznia 2015

Nowa nadzieja.

W pierwszym dniu Nowego Roku, w środku zimy śnieżnej i mroźnej, sfrunął mi z sufitu świeżo wykluty motyl. To nic, że pospolity bielinek kapustnik, to nic że szybko stracił życie. Wydał mi się radosną i dobrą wróżba, bo świeciło słonce i pachniała kawa, w domu byli wszyscy najważniejsi dla mnie ludzie.

Dla mnie każdy dzień zaczyna się takim wykluciem nadziei. Że będzie to dobry dzień, pełen pracy ale też drobnych przyjemności. Jak każdy mam swoje problemy, z którymi nie zawsze umiem sobie poradzić i bywa ciężko, ale poranne otwarcie oczu na świat jest pełne blasku świata choćby chmury zakrywały niebo a mróz sięgał -20 stopni, tak jak dzisiaj.

Poprzedni rok nie przyniósł jakichś spektakularnych wrażeń i przeżyć ani też mega sukcesów dla mnie a mimo to był rokiem dobrym i bardzo ważnym. Niektóre wydarzenia zaskoczyły mnie niezmiernie i chociaż  niosły różny ładunek emocji, jak z budowy atomu, to uznaję, że nic nie stało się ot tak sobie - we wszystkim widzę jakiś sens i dziękuję, że mogłam w tym uczestniczyć.


Wkraczam z nadzieją w każdy dany mi dzień czego i Wam życzę.

15 komentarzy:

  1. Oby!
    Oby ten rok był dobry, nawet lepszy, a przynajmniej nie gorszy, niż ten poprzedni...
    Nie, jednak lepszy proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie napisane i piękna, nietypowa wróżba (motylek)! Wobec tego - niech się stanie. Wszystkiego najlepszego spełnionego! :)) Joanna

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dziś klucz ptaków widziałam na niebie . Może to też dobrze wróży ? Dobrego roku .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko wróży dobrze, i Tobie dobrego roku :)

      Usuń
  4. Bo żaden dzień się nie powtórzy... Witajmy poranki z nadzieją :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrego roku :) I sprzedaj mi trochę tego optymizmu porannego! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daję Ci go za darmo, ale ponoc najlepiej przyjmuje się ten ukradziony ;-) wszystkiego dobrego i dla Was :)))

      Usuń
  6. Do pośmiania: http://www.cda.pl/video/160519ec/Za-jakie-grzechy-dobry-Boze---Quest-ce-quon-a-fait-au-Bon-Dieu-2014-napisy-polskie
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze jest postrzegać siebie w kontekście przyrody lub historii - to bardzo ułatwia nabranie dystansu do całego życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w kontekście przyrody niektórzy nienawidzą jesieni, ale dystans do siebie jest rzeczywiście konieczny

      Usuń
  8. Radosnego. :)
    akasza2

    OdpowiedzUsuń